梅艷芳 給我們的

Department of Creative Arts 梅艷芳 給我們的

【梅艷芳 給我們的】

Billy老師參與咗由網媒電笠籌劃嘅實體紙刊「電報Issue 30 梅艷芳 給我們的」,同另外幾位梅姐Fans 合力撰寫出一套共九張嘅名信片,每張名信片均繪上梅姐過去不同時期嘅經典形象,而Billy老師就負責寫當中「Subject 001 愛的教育」,如果大家都有興趣想睇下Billy老師寫咗啲咩,都可以去到誠品書店屯門店或 MOViE MOViE Pacific Place(金鐘)免費獲取名信片。另外,大家都可以去埋以下其他地方免費收集齊一套共九張嘅名信片!

-誠品銅鑼灣店
– 誠品生活尖沙咀店
– 誠品生活太古店
– 誠品生活荃灣店
– 誠品書店奧運店
– 誠品書店大圍店
– 誠品生活九龍塘店
– 誠品書店啟德店
– MOViE MOViE Cityplaza
– 百老匯電影中心
– MCL K11 Art House
– MCL Festival Grand Cinema(Festival Walk)
– PMQ 元創方
– 浸會大學區樹洪紀念圖書館
– 旺角麥花臣場館
– 荃灣南豐紗廠 Concept To Go
– 香港藝術中心