Promotional Video

Li Ka Shing School of Professional and Continuing Education (LiPACE) Capacity Building Mileage Programme Promotional Video

Below content is in Chinese and Cantonese only

【自我增值,突破框架】

Lisa當初會考只有3分,但佢無放棄,踏出第一步,用知識充實自己,發覺眼界變得豁然開朗。而家佢係香港代表動員、演員、老師,仲係老闆同專欄作家。

心態決定境界,Lisa不斷自我增值,為人生創造更多可能性。

【不斷學習,與時並進】

年少時嘅Pink追尋自己的夢想,遠赴韓國進修化妝技巧,回來後成為一位韓妝學校創辦人。即使找到自己事業方向,難免會遇到瓶頸及迷惘嘅時刻,Pink選擇積極學習,為自己闖出更廣闊嘅路。

【進修無限,圓滿人生】

作為專業人士的營養師Kathy,因為受到客人啟發,認為進修沒有界限,係自我成長嘅一種。不斷進修嘅Kathy感到快樂,因為學習到嘅知識可以用於人與人的關係上,使人生更加圓滿。